Reading challenge banner
 
Här är de böcker jag läst under 2017. Det är första året jag använder Goodreads, och jag kan verkligen rekommendera den sidan. Det är jätteroligt att bocka av lästa böcker och att lägga betyg. Synd bara att böckerna jag testläser inte läggs in i statistiken, för det är en hel del. Fem stycken kompletta manus under året (+ många noveller och bitar av manus), men de finns inte på Goodreads - än!
 
De jag gillade bäst var, utan inbördes ordning:
Avgrunden, Margit Sandemo
Trollbunden, Margit Sandemo
Winter's Bride, Nellie C. Lind
Deny me If You Can, Nellie C. Lind
Ensamvarg, Sara Dalengren
Harry Potter och det fördömda barnet, J.K. Rowling med flera
 
Den jag gillade minst:
Exile, Denise Mina
 
Ytterliga kuriosa är att endast elva av dessa var "riktiga" böcker, medan tio var ljudböcker och sex E-böcker. Jag tycker om alla format!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress