Rihanna For W Magazine // #Fashion #Icon:
Efter veckor av planering har jag nu äntligen börjat skriva på Netraya! One chapter down, a million to go ;). Det känns roligt och läskigt på samma gång. "The scariest moment is always just before you start" finns det ett ordspråk som heter, och det stämmer så väl. Att ha skrivit ett kapitel är som att inte ens ha börjat, med tanke på tegelstenarna mina manus brukar bli.
 
Det känns svårt vid starten eftersom karaktärerna inte har blommat ut ännu (endast i stela faktadokument). Eftersom det är svårt att veta den exakta startpunkten för berättelsen. Eftersom det är svårt att finna orden såhär i början. När det var längesedan jag flödesskrev och bara skrev... Från huvudet. Inte utan planering - tro mig, jag har planerat. Det jag menar är att jag det senaste halvåret har skrivit x antal noveller (och de är korta) men annars bara har redigerat Drakviskaren. Och att redigera och flödesskriva is kinda not the same thing. At all.
 
Jag tror att det släpper efter några kapitel, vad det nu är jag lider av. "Beginners anxiety" eller något.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress