sorceress fantasy women | ... Cryptids Picture (2d, fantasy, girl, woman, mage, sorceress, portrait:
Hon hade då inte mycket kläder på sig? Men jag gillade miljön.
 
Åååå, nu kom Drakviskaren tillbaka från sista rundan hos redaktören. De få ändringar jag skulle göra denna gång fixade jag under kvällen. Så nu är manuset klart. Nu kan jag skicka det till förlag. Jag har både bävat och längtat efter det här ögonblicket. Det känns supernervöst och roligt samtidigt. Nervöst, för att det minst sagt är skitsvårt att få förlag intresserade. Roligt, för att jag trots det har en liten liten gnutta hopp.
 
Dessutom är Netraya snart klar, så om allt går förfärligt dåligt med Drakviskaren är det bara att skicka nästa. Nej, men i värsta fall får jag försöka ge ut Drakviskaren på egen hand, men det känns onödigt svårt. Bara att skriva följebrev nu då och hålla alla tummar jag har.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress