13 februari 2018

Mycket på gång

Allmänt

 
Nu kom Eldfängd (tidigare Equidae) tillbaka från lektören så det är dags att kavla upp ärmarna för redigering. Men först vill jag bli klar med hemsidan. Ja, jag håller på att skapa en sådan och vilken tid det tar! Jag är en perfektionist av rang och kan sitta i timmar för att lösa världens minsta designproblem.
 
Samtidigt bollas omslag fram och tillbaka. Demonviskaren och Eldfängd går omlott med varandra. Ena dagen är det Eldfängd som fått ett nytt förslag, andra dagen har Demonviskarens illustration blivit något mer utvecklad. Jätteroligt! Faktum är att jag fick hjälpa till att pilla i Eldfängds photoshopfil. Jag skrev väl en uppsats med synpunkter och förlaget bara: "Här. Experimentera." :D
 
OBS: Flirt är redigerad efter sin lektörsläsning och inskickad till Hoi. När som helst ska det bokas in ett möte med min förläggare. Men det blir nog per telefon eftersom vi bor i olika städer.
 
Vad mer har skett?
 
Det diskuteras ljudbok men frågan är hur, var, när det blir och med vilket förlag. En rollspelsutvecklare har visat intresse för att göra rollspel av Drakviskaren och det är några erotiknoveller som snurrar runt i etern och kanske har fått napp ;). Stay tuned!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress