I går fick jag hålla Drakviskaren i min hand för första gången. Den fysiska, riktiga boken! Gahhh, vilken känsla. Det känns  surrealistiskt att den är verklig - utanför dataskärmen. Jag fattar det fortfarande inte. 
 
Jag minns i februari 2016, när jag precis skrivit klart första utkastet och skapat en trailer. Då skulle det dröja nio månader till förlagskontraktet, och ytterligare nio till utgivning. Men just där och då, hade jag ingen aning om att någon i framtiden skulle se potential i trilogin. Jag hoppades. Men trodde att det skulle bli ännu ett nej, ännu ett misslyckat försök av många. Jag skrev manus efter manus och det var tröstlöst att aldrig få napp, aldrig bli vald.
 
Men så, en dag, var det min tur.
Och nu är det bara veckor kvar till release! :D
 
 
 
 
 
 
Pernilla

Ett enormt grattis till din framgång!

Svar: Tack så mycket! :D
Lovisa Wistrand

Sofi Poulsen

Visst är det underbart! Det är en speciell känsla att veta att det man skrivit kommer läsas. Hur kändes det att hålla boken i dina händer för första gången?

Svar: Ja! Det kändes heeelt obeskrivligt! :D Jag hade ju sett den så många gånger på dataskärmen, men att ha den, verklig, i händerna ... Så konstig men underbar känsla! :D
Lovisa Wistrand

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress