10 januari 2018

Drunknar i manus

Allmänt

 
Här var det längesen jag skrev något! Men ärligt talat har jag extremt fullt upp. Råmanusskrivande blandas med redigering och utlandsresor - som inte kunde varit sämre planerade rent tidpunktsmässigt. Det visste jag dock inte när de bokades ;).
 
Det är en del manus på gång. Jag kommer berätta mer om det i början av februari när jag är hemma igen från Afrika. Då kommer dessutom Demonviskaren vara tillbaka från första vändan hos redaktören. Samtidigt skriver jag på trean, men det tar tid eftersom jag också redigerar upp ett annat projekt.
 
*Andas*
 
Sen kommer det komma tillbaka saker från lektören också. Flera grejer. Mycket är väl lite småhemligt än så länge men ni kommer att få veta mer vartefter tiden går. Stressigt är det, i alla fall. Verkligen! Ganska ofta känner jag att jag skulle vilja ha sexton armar - minst! Att försöka marknadsföra sig dessutom, är bara att glömma just nu.
 
Men ni vet väl vad man säger? No rest for the wicked.
 
Nu ska jag dyka tillbaka i ett av dessa manus.
Anna

Glöm inte bort att andas mellan varven <3

Nu blev jag extremt nyfiken... ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress