Nu är det mycket som händer. Drakviskaren skickas till tryck - I DAG - så inlagor skickas fram och tillbaka, ett författartack som var glömt och det är idéer till tvåan och treans omslag och mitt i allt detta en karta som ska vara klar nästa vecka. Kartan i sig blev klar i morse - ja, ni såg mitt tidigare inlägg, men det ska stå text runt och frågan är vad det ska stå. Och så marknadsföringen också. Den har vi så smått börjat gräva i. 
 
Om en timme får jag i alla fall en välbehövlig (men svår) paus, då jag ska på kryssning. Det kliar i fingrarna att få skriva men det är bra att koppla av ibland också. Jag kan lätt gå dygn efter dygn och knappt äta, bara för att göra klart något. Men det är så roligt! Anteckningsblocket åker i alla fall med. Får se om havet kan ge inspiration till karttexterna.
 
Just det! Drakviskaren har blivit med pressrelease!
http://www.mynewsdesk.com/se/whipmedia/pressreleases/en-svensk-fantasy-succe-1847514?utm_campaign=channel&utm_source=facebook&utm_medium=referral
Anna

Tjoho, vad spännande! :D Och vilka ord alltså. Verkar lovande <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress