Bildresultat för how it feels to write after a long time
 
Sådär! Två veckor har passerat och jag är tillbaka i skrivandet. Ögat har så gott som läkt och jag är utvilad. Om jag ska vara helt ärlig började jag syssla med skrivarrelaterade saker redan i lördags. Jag öppnade dokumentet till Urriten ... and one thing led to another. Den var spännande, så jag fastnade framför min egen text medan timmarna bara flög förbi. Försökte att redigera lite när jag väl höll på, men det blev mer på stavfelsnivå. Den riktiga redigeringen startar först när utkastet till Demonviskaren är färdigt.
 
Förmiddagen ägnar jag åt lite enklare saker. Jag har några kapitel av Demonviskaren som jag har fått kommentarer på, men inte hunnit ta tag i. Nu ska jag se till att göra det, så kan jag börja råskriva i eftermiddag. Mjukstart, med andra ord. Men just nu känner jag lite som ovan och undrar om dessa fingrar ens kan producera text?
 
Anna

Lycka till! :D

Ska också ta tag i mitt manus. Det kliar i fingrarna!

Svar: Tack! :DJa, visst kliar det i fingrarna efter ett tag? Man måste verkligen skriva då och då för att må bra xD

Lycka till, du också!
Lovisa Wistrand

Sara

Kämpa på! Här är planen att ta tag i redigeringen igen.

Svar: Tack :D
Kul! Lycka till!
Lovisa Wistrand

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress