dance michael scott everybody dance now music the office
dance halloween happy halloween
dance 90s vintage party kim kardashian
dance dancing asian thailand asia
dance fail fall ouch pole
 
Japp. Ni gissade rätt. Equidaes gigantiska redigering är klar. Miraklet skedde vid 09:47. Småfix återstår såklart (samt vad nu min kära lektör föreslår att jag ändrar) men den här brutala redigeringen. Är. Klar. Klar. KLAR!
 
Jag är väl medveten om att min deadline (som jag satte upp till mig själv) var i söndags, men ni vet väl vad man säger? "I like deadlines. I like the sweeping sound they make when they swoop by." Hehe. Nej men, seriously. Jag hade hunnit om det inte hade varit för helgen hos familjen. Vet att jag la upp en duktig bild där och allt och ba "look at me write, look how duktig I am" men allt fallerade dagen efter när vi började kolla på film och ... Ja. Jag var social helt enkelt. Det behövs ibland.
 
Nu ska jag bara läsa igenom allt en gång, men har redan hunnit  avverka ett tiotal kapitel i helgen. Jo, jag fuskade och började med genomläsningen medan de sista kapitlen fortfarande inte hade fått sin grovredigering. Så kan det gå om man inte har någon disciplin.
 
Nu ska jag äta frukost för jag kom på att jag, typ, måste ha missat det. Oops.
 
 
Sara

Grattis!! :-)

Svar: Tack!! 😁
Lovisa Wistrand

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress