Fire of witch Picture  (2d, illustration, fantasy, witch, concept art, woman, sorceress, magic):
World of Warcraft -- Sylvanas. Unf.:
 video games World of Warcraft elves Sylvanas Windrunner Forsaken  / 960x640 Wallpaper:
 
Trots att jag är väldigt pepp på att redigera Netraya nu (det kommer att gå fort) så börjar jag verkligen längta efter att skriva Drakviskarens uppföljare. Jag ska planera tvåan och trean samtidigt med bra synopsisar. Just nu är tvåan vagt halvklar, medan trean bara är ett töcken.
 
Men tvåan, alltså. Jag längtar! Fast det är med skräckblandad förtjusning, såklart, för jag minns hur lång tid det tog att skriva ettan. Tre månader. Men då jobbade jag om dagarna. Det ska bli så kul att dyka ned i den där världen igen. Särskilt som början av tvåan är så krispigt klar i huvudet. Det är mycket som har förändrats, och lång tid har passerat. Kanske har jag en och annan plottwist planerad också, vem vet?
 
Sara

Vad spännande med uppföljare! Förstår att det lockar :)

Svar: Ja, det är jättespännande! :D
Lovisa Wistrand

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress