"There comes a point in your life when you need to stop reading other people's books and write your own." - Albert Einstein  - See more at: @lovetravelquote:
 
Omslaget till Drakviskaren håller på att tas fram - och det är bland det snyggaste jag har sett i historien av omslag. Nej, jag är inte alls partisk. ;) Illustrationen är bara halvfärdig men pryder redan alla bakgrunder den kan, på både datorn och telefonen. Jag vet inte hur många gånger jag har stirrat på den nu. Jag menar, det är Akares. Nedtecknad. På riktigt. Det är en sådan surrealistisk känsla.
 
Vad händer annars då? Jo, jag har skrivit så mycket att jag missade att äta lunch. Jag undrade varför jag var hungrig och bara ... just det. Men nu måste jag faktiskt fortsätta skriva här, mat får vänta. Min karaktär ska iväg och mörda nån. Det är inte så illa som det låter. Tror jag.
 
Anna

Vad nyfiken jag blev på omslaget nu ;)

Svar: :D
Lovisa Wistrand

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress