Luis Royo:
 
Det är så kul att planera en helt ny roman. Allting kan ske. Alla beslut är ödesdigra. Om jag låter manuset skena iväg åt det hållet blir det en viss berättelse. Om jag tar det spåret blir det en helt annan. Alla dessa val som måste tas nu. Vissa större än andra. Och saker som måste kommas på. Intriger. Subplotar. Karaktärsdrag. Hur de som bor där mäter avstånd. Hur de räknar tid. Vilka raser som finns. Vad allting heter.
 
Ja, jag skrev förut att jag ville skriva någonting snabbt och kort och enkelt nu, bara för att få skriva någonting nytt. Gärna någonting i vår egen värld för att direkt kunna börja skriva. Någon enkel men gripande kärlekshistoria i en miljö jag redan kan. Vad hände? En ny jävla jättelång fantasy just came to me. Eller okej, det här är egentligen tre olika idéer jag jag haft under lång tid, som nu smälte ihop på det mest passande av sätt.
 
And can I deny it? Nej. Nu när mina två huvudkaraktärer har fått sina namn - är det kört. De pockar inte bara på uppmärksamhet. De riktigt skriker i mitt huvud. De vill ut, ut, ut på papper. Helst igår. 

Netraya ska handla om:
 
Döden/dödsguden Imorfes
Stunning Concept Art by Daniel Kamarudin: The Reaper:
'But the love of a wolf is a rough thing for all that it is loyal and steadfast and truer than a jawbone -- the love of a wolf can wound you, can wind you into a knot, a knot of hair and blood, a conflagration of desire' - Sandra Katsuri: "He looks like Death itself. Robed and hooded, true form hidden from the eyes of the living." --WinterSoul, by Kristen Cox:
 
Och...
 
Netraya Avadek
Jasmine pushed her towards the horse. "You must go now!" Her heart was breaking, I can't leave you two behind not with that monster!" Jasmine shook her head, "you have to! If Teague finds you, all hope will be lost he'd be unstoppable!" Jasmine then turned around and ran back towards the palace. The horse was stamping his feet to show his impatience. With one last look, she watched her friend disappear into the desert.....written by Madaleine Carrothers an excerpt from Unenchanted: A Genies ...: Indian Rapunzel:
... eyes, kohl, jewels, peace and that stare. You just know she's not kidding.:
Först är hon fin och rik och arabisk. Men not for long, I tell you. Not for long.
 
Love this. She is one of the most beautiful women he has ever drawn, in my opinion. And he has drawn a LOT of women.:
 
*Torkar bort en tår* I already ship them.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress