✯ Dinosaur .:☆:. Artist Christophe Vacher ✯:
 
Idag var planen att ta en vilodag i skrivandet, men inspiration hit me like crazy och det fanns inget jag kunde göra. Nu har tiden bara flugit förbi och jag har skrivit nio timmar i sträck. Bara suttit här som en zombie med fingrarna klapprande som gethovar. Haha, det var en lustig liknelse. Anyway, det känns kul för trots att jag har kommit en tredjedel in i manuset till Netraya så har jag inte riktigt haft flow ännu (förrän nu).
 
När jag skrev Drakviskaren hade jag flow mest hela tiden, alltså att det känns som om man själv verkligen är i boken och man skriver och skriver och skriver men hinner ändå inte ikapp tankarna. Man skriver helt enkelt supersnabbt och märker inte alls av verkligheten (och har absolut inget writers block). Det är ett riktigt härligt state of mind att vara i, där tiden tycks försvinna spårlöst. Idag hände det med full kraft och jag kan bara säga welcome back flow och hoppas att det håller i sig tills imorgon. :D
 
Nu ska jag ut på Pokémon-jakt!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress